Monday, September 23, 2013

Piţi narcisista



“Mintea-i dusă cu leuca/ Azi e singură fătuca/ Şi se-atinge în oglindă/ Cu buzuka/ Ah, ce chip fiţos răsare!/ Nu-i al ei/Al ei e oare?/ Uite ce bujor de fată/ Stai să se sărute-o dată.”

Muam muoam muuuuuoooam! Aşa-i că-s mumoasă? Şi devreme la oglindă? Mai aveam cîteva bucăţi la şifonier, dar am preferat-o pe asta de la perete, că-i totală, aşa, ca mine! Acum încerc cu limbuţa densitatea sticlei, ca nu cumva să-mi fi dat ăştia o ţeapă la calitatea mobilierului şi a accesoriilor. Pentru a fi în ton cu modelul cuverturii, m-am şuviţat în cel mai trendy salon, să moară toate şmecherele de ciudă! Acum mă pregătesc să merg la mall ca să-mi iau cercei şi lanţ, că mă fac de ruşine cu astea pe care le am. Am văzut că se poartă atîrnăreţi pîn’ la brîu şi lanţuri zgardă, pe astea de pe mine nu le observă nimeni. Oricum sînt atît de cool, încît cred că o să-mi iau oglinda cu mine la magazin, ca să fiu văzută dublu, iar dacă mai găsesc şi acolo, voi fi multiplicată la nesfîrşit. Am plecaaat, ciao!