Saturday, September 21, 2013

Pitzi analfabeta



“Mare frumuseţe, mare tandreţe”, îşi spune Pitzi, pozîndu-se de una singură, evident, în sufragerie şi-n baie. Mare trompetă, mare analfabetă! Şi n-o zicem noi, ci o dovedeşte chiar ea.

Iată cum scrie “prinţesica” Simona pe pagina ei: “Sînt o Fat@ top model / De am zăpăcit băeţi”. Sau: “N@i (sic! – scris ca instrumentul la care cîntă Gheorghe Zamfir) să mai vezi la niciuna aşa frumuseţe!”. “Am farmec şi talent, Am crescut în occident, Merg purtată de tandreţe, Mă îmbrac cu mare fineţe”. “Ultima zi lîngă colegi (sic!) mei”. Şi, bineînţeles, e “Mumoasă”. Atenţie, vine şi cireşica de pe... limba română (sau, mai bine zis, faultarea acesteia): “Na veam ce face afară”. Dragă piţipoanco: dacă n-ai ce face afară, fă-ţi de lucru pe la şcoală, măi “phată”! Lasă telefonul şi pozele lîngă faianţă, parada modei făcută prin casă, etalarea bluzelor cu buricul gol sau aranjarea coafurilor “în direct” şi pune degrabă mîna pe gramatica de clasa a treia, că ai mare nevoie. Mumoaso! Mumoaso! Mumoaso!