Saturday, December 20, 2014

Piţipoancă ţepuită pe internet



De trei zile, o piţipoancă din Galaţi plânge fără oprire, după o gafă uluitoare a unui magazin on line de artă şi kitsch-uri. După ce a muncit la cules de căpşuni două luni, reuşind să strângă câteva sute de lei, gălăţeanca a comandat on line o carpetă cu „Răpirea din Serai”. La livrare, însă, a avut un şoc: în loc de carpetă a primit un autoportret al lui van Gogh.

„Am crezut că se prăbuşeşte cerul peste mine”, a povestit piţipoanca printre lacrimi. „Abia aşteptam să primesc carpeta, să mă pozez cu ea şi să mă dau mare pe Facebook, iar eu am primit un tablou pe care mi-e şi ruşine să vi-l arăt. Dacă l-ar vedea bunica probabil ar zice că sunt posedată de diavol şi m-ar arunca în stradă. Am făcut şi reclamaţie la OPC, dar până acum nu s-a întâmplat nimic.”

Disperată, piţipoanca şi-a anunţat toţi prietenii de pe Facebook că e dispusă să ofere tabloul lui van Gogh plus o sumă de bani la schimb cu o carpetă cu Răpirea din Serai, dar a fost luată peste picior. „Nu e nimeni atât de fraier să stea în casă cu pocitania aia bărboasă, fă ţeparo” sau „Dă-i foc tabloului, că te faci de râs” sunt doar două din mesajele primite.